I morgon gäller det...

I morgon är det dags! Linköping och diskussion kring operation. I min värld finns inget val. Jag är glad att de avvaktat för det kan ju hända att det hade blivit bättre med tiden, men inte! Tvärtom... det sjuka är all sömn... jag lämnar barnen 8.20 på dagis och skola, äter frukost och somnar igen runt 9.30 och sover fram till 13-14.30. Sen somnar jag runt 21-22 på kvällarna ändå och sover fram till 07. 

Vi får se vad som sägs i morgon. Vore så skönt att få ett op-datum så jag kan börja se ett ljus i tunneln. 

Saker och ting börjar ordna sig. Vill inte säga mer än så men hur eller hur så kommer det bli
Bra❤️❤️❤️ 

Önska mig lycka till i morgon.
Vid kl 13 är jag och träffar neurokirurgen. 

Kram från mig!🌸



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arnoldc.blogg.se

Om att vinna kampen mot kroppen!

RSS 2.0