Nervös.....

I dag damp brevet ner i brevlådan från Linköping. Det innehöll massa info om bland annat smärtlindring. Att de kommer hjälpa mig med smärtlindring så fort jag behöver etc. Jag är så rädd för smärtan. Har hört att den ska vara vidrig. Rädd för tiden efter. Tänk om inte benen fungerar när jag vaknar? Eller kroppen över lag? Jag vet att de är fantastiskt duktiga men det går inte komma i från att det är skrämmande som tusan.

Jag försöker leva i ovisshet tills nästa onsdag. Jag ska skrivas in kl 14 på vad 71. Försökte boka sjukbussen Frisken i dag som är uppe kring 11, men nehe då fann det ingen remiss så i morgon måste jag jaga neurologmott här i Kalmar för att de ska skriva en remiss så jag får åka bussen.

Jag ska försöka skriva så mkt jag kan och orkar före och efter, men det kommer nog ta ett par dagar. 

Dags för soffhäng med mina fina små.

Kram på er!❤️ (null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arnoldc.blogg.se

Om att vinna kampen mot kroppen!

RSS 2.0