Uppdatering!

Det var längesen jag skrev, men var inte oroliga för jag har inte skrivit för att jag varit pigg, sover bra, känner mig lite som en ny människa sedan jag var i västervik senast för en vecka sedan.

När jag åkte dit hade jag galet ont i nacken, trötthet, sov inte om
Nätterna, ont i varenda led och allt kändes lite hopplöst. 

När jag åkte därifrån hade jag inte ont alls då han hade lagt blockader och de sitter fortfarande i, men känner att de börjar avta så det är nog snart dags för nya. Är ju bra om det blir innan op som är snart😱

Jag fick gabapentin utskrivet. Jag har verkligen dragit mig för att använda denna medicin då jag hört så mycket dåligt om den men även mycket bra! Men nu kände jag att jag är desperat och testar allt jag kan och föreslår min läkare på smärtenheten det så tänkte jag att det är värt att pröva.

Man ska trappa upp denna medicin ganska långsamt men då han vill att jag ska vara uppe i måldosen innan operationen så får jag trappa upp snabbare än man ska.

Och det har gått jättebra! Det är en epilepsimedicin egentligen som hjälper
Mot nervsmärta och den har verkligen hjälpt. Äter ju även arcoxia fortfarande och den är rena fröjden för ryggen och höfterna och axlarna som jag får inflammation i titt som tätt. Och nu klarar min mage dom.

Så jag mår bra, är pigg och känner mig
Hoppfull!!! Huvudvärken och trycket är ju galet jobbigt, men förhoppningsvis kommer det också bli bättre i samband med op även om det tar betydligt längre tid för att hjälpa, upp emot ett år. 

Så nu vet ni läget och jag njuter varje dag jag får må så här bra!❤️

Kram på er❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arnoldc.blogg.se

Om att vinna kampen mot kroppen!

RSS 2.0