Nepp.... inte det heller....

Så fort det brännande försvann kände jag den där vidriga värken som inatt varit vidrig!!! Jag har låsningar typ överallt. I bäcken, ländrygg, bröstkorg etc. dessutom glappar mina axelleder och käkled om nätterna när jag slappnar av. Jag vaknar av att det knäpper till precis som att det subluxerar eller hoppar på plats. Mina fotleder värker hela vägen upp till knäna så jag snart självamputerar mig!!!!!

Gaaaaaaahhhh!!!!!

Åter igen kontakt med Västervik. Plåstret skulle hjälpa direkt. Men det är bra för neuropatisk smärta vilket jag inte har. Min smärta är så "djup". Jag är så ledsen i dag och både psykiskt och fysiskt slut. Hoppas de kommer med en bra medicin som kan hjälpa. Söv mig tills de hittat en medicin som hjälper;) 

Jag är sugen på att testa CBD-olja. Den lagliga varianten så klart. Har hört många som fått stor hjälp. 

Mina ortoser hjälper till viss del men bara när jag använder dom. Jag ska skaffa en helkroppsdräkt!!! 🥵🥵 

Förlåt..... skitinlägg.... men i dag känns det skit. MED RÅGE😢😢😢



Milla
2019-10-08 @ 16:04:19

Stor styrkekram till dig fina Elin❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arnoldc.blogg.se

Om att vinna kampen mot kroppen!

RSS 2.0