Ser ljust på framtiden!

Hur eller hur gör jag det! Även om min tinnitus och huvudvärk och fumlighet driver mig till vansinnighet! Det märks att trycket förändras. Minsta lilla så kommer huvudvärken. Men vet ni..... det får vara så just nu. Jag vet att förhoppningsvis kommer op att hjälpa mig och hjälper inte lilla så kanske stora hjälper. Jag måste se framåt! Jag mår bra i hjärtat och helt ok i hjärnan. Det emotionella i allafall😂😂 Jag är omringad av underbart fina vänner och människor omkring mig. Jag kommer aldrig kunna bli "frisk" från
min EDS, men man kan kämpa för att hålla den i schack. För den jäveln ska inte få vinna
över mitt liv!!! Det är MITT!!!!

En dag i taget. I dag mår jag helt ok, i dag är jag lycklig. Njut av dagen!  

Hellre jag än mina barn.... och för min familj gör  jag allt. 

Jag ska få pröva qutensa på måndag. Ett smärtplåster mot nervsmärta. Dock sitter min nervsmärta så djupt så jag är tveksam, men jag är öppen för ALLT!!! Steget efter är  gabapentin vilket jag VERKLIGEN INTE vill testa och efter det norspan-plåster. Det är hur eller hur snällast mot min trasiga mage. Lederna mår inte alls bra sen jag fick sluta med arcoxian. Ont i axelleder, handled, fingerleder, fotleder etc. Jäkla skitmagens fel!!!!! 

Men men... jag får pröva Qutenza. Jag prövar ALLT, men det ska tydligen vara VIDRIGT att få. Det är ett plåster som ska driva ut calciumet från nerverna som ska hjälpa mot
Nervsmärtan. Min smärta i ländryggen beror ju på mitt db och nu när INGEN vill sätta kniven i mig så får man väl bara försöka göra det bästa av situationen. Att man får leva som ett instabilt korthus;) 

Det kommer bli bra! Det MÅSTE bli bra. Eller bättre... jag har inte så höga krav så länge jag kan resa mig ur sängen och få spendera tiden med de jag älskar mest.

Hejja mig!!!💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 (null)

(null)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arnoldc.blogg.se

Om att vinna kampen mot kroppen!

RSS 2.0