I morgon gäller det....

Tredje gången gillt eller vad säger man? I morgon är det dags att åter igen bege mig till Linköping, men det som är annorlunda denna gång är att jag ska träffa En annan läkare. Jag har skrivit ner lite anteckningar med symtom samt frågor jag tänker ställa. Med tanke på mitt minne så skulle jag aldrig komma i håg allt skit som pågår i min kropp. Här är alla symtom jag har; 
(null)

(null)

(null)

(null)
Vet ni vad det komiska är? Läkaren jag träffat säger att mina symtom inte är typiska för chiari. I dag hittade jag en symtomlista på chiari 1 som jag har. Ni kan ju själva se mina symtom och jämföra med listan. Suck!

(null)


Håll tummarna i morgon. En op kanske inte gör saken bättre, MEN 80% blir bättre och vad har jag för val? Minsta lilla chans att bli bättre tar jag. Just nu har jag inget att förlora.

Ska vara för 13.30 i morgon. Lovar att uppdatera så fort jag varit där.

Kram på er❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arnoldc.blogg.se

Om att vinna kampen mot kroppen!

RSS 2.0