Lite injicerad, medicinerad och plĂ„strad💉🙈

Jag var sĂ„Ă„Ă„ sjukt trött i huvudet innan jag skulle sĂ€tts mig och köra till VĂ€stervik för lĂ€karbesök. Min Ă€ldsta dotter skulle hĂ€nga med och medan jag körde ut och skulle hĂ€mta henne var jag sĂ„Ă„Ă„Ă„ nĂ€ra att ringa och sĂ€ga att jag inte lyckas ta mig dit i dag. Det Ă€r Ă€ndĂ„ 26 mil att köra och nĂ€r min hjĂ€rntrötthet slĂ„r till sĂ„ pĂ„ det sĂ€ttet Ă€r det rent livsfarligt att köra bil. Men samtidigt sĂ„  kĂ€nde jag att jag VERKLIGEN behöver trĂ€ffa lĂ€karen sĂ„ jag tryckte i mig typ godis för att fĂ„ lite falsk energi och dĂ„ kĂ€nde jag att jag klarar det.

Resan gick ovĂ€ntat bra, men fĂ„r sĂ„ sjuuuukt ont av att sitta still lĂ€nge sĂ„ det vĂ€rkte Som F*N nĂ€r vi var framme. I dag inriktade vi oss enbart pĂ„ svanken. Nacken blev faktiskt bĂ€ttre efter injektionerna förra ggn sĂ„ jag kĂ€nde att i dag kunde vi skippa dom. Jag fick totalt 10 injektioner. 2 i lĂ„ren och 8 i magen och magmusklerna för att man ska se om de Ă€r orsaken till mitt lĂ„sta bĂ€cken. LĂ„ter konstigt, men han vet verkligen vad han sysslar med! Dock hjĂ€lpte inte injektionerna merrĂ€n drygt en timme. Jag Ă€r övertygad om att problemet sitter i diskarna i lĂ€ndryggen. DĂ„ kommer det i sĂ„fall upptĂ€ckas pĂ„ smĂ€rtutredningen pĂ„ StrĂ€ngnĂ€s ryggkirurgiska. 

Pratade med Linköping igen och 24e ska jag dit igen. DÄ HOPPAS JAG pÄ ett beslut. Det mÄste det bli.

Fick ny medicin som heter Arcoxia. Den anvÀnds till personer med RA bland annat. HOPPAS PÄ bra lindring till natten innan jag sjÀlvamputerar mig.

Nu ska denn förkylda kvinnan sova. Denna dagen tog slut pÄ mina krafter.

Kram pĂ„ er! 
(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arnoldc.blogg.se

Om att vinna kampen mot kroppen!

RSS 2.0