Sluta med arcoxia...

Tyvärr varade lyckan inte så länge. Alla NSAID har slagit ut min redan känsliga mage så i går var det en del blod som kom och jag har haft väldigt ont, bullrig mage och så fort jag äter slår den bakut. Så jag fick ringa smärtenheten som avrådde mig att ta arcoxia mer. Den enda medicin som hjälpt mig lite i allafall.  Så nu är det tillbaka på ruta ett med mediciner då jag nu står helt utan någon slags smärtlindring. 

Sköterskan i Västervik skulle prata med min läkare vad vi ska hitta på i stället. Kan detta inte bara få ett slut???

Fick ju såklart ta mig till husläkarcentrum och lämna prover och avföringsprov för att kolla 
Så det inte är någon tarminflammation. Läkarna häpnar när de läser min journal hur mycket skit jag har. Jo tack, hoppas generna stannat hos mig. 

Bara att avvakta nu då. Försöka få ordning lite på magen och se framåt mot tisdag. Tredje besöket i Linköping. Håll tummarna❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arnoldc.blogg.se

Om att vinna kampen mot kroppen!

RSS 2.0