Svullna onda leder och kyla

När kylan smyger sig på så kommer också mer smärta och problem med lederna. När vi var i Thailand mådde mina leder super! Kan man flytta utomlands när kylan kommer?;) Det hade varit skönt. Överansträngt mina händer lite och i dag gör pekfingrarna främst väldigt ont, är varma och svullna. Egentligen skulle jag behöva använda fingerortoser, men vad sjutton! Vill ju inte att det ska synas helst att
Min kropp är som en sprattelgubbe;) löjligt jag vet, men så är det att leva i förnekelse🙈 Jag förnekar in i kaklet. 
Nej det gör jag såklart inte och jag skulle säkert bli hjälpt av stabiliserande hjälpmedel. Får prata med arbetsterapeuten om det. 

Så här fint härligt svullet är mitt pekfinger och även leden på andra pekfingret. Skit skit skit!

Men men! Det är underbart väder ute och gårdagen var heeelt ljuvligt väder ju. Förmiddagen bjöd på ridning för Alice och kurragömma med dunk på hästryggen. Så himla roliga aktiviteter har dom för barnen på hälsogårdens ridcenter. De lär sig så betydligt mycket mer av detta än att sitta och mata varv på varv på varv i ett ridhus som på många andra ridskolor. En stor eloge till hälsogården på Öland. Båda mina små töser älskar att rida där❤️ 

Vad bjuder dagen på då??? Ja det blir att fixa lite här hemma. Göra lite höstfint och få i ordning. På tisdag bär det av till universitetssjukhuset i Linköping igen. Förhoppningsvis med ett besked på vägen hem. 

Kram på er❤️  (null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arnoldc.blogg.se

Om att vinna kampen mot kroppen!

RSS 2.0